aja mycket skrivit men skrivit om 3 dagar ;) o bara oviktiga saker ;)

helt otroligt fint väder! så blir inget bloggande typ... ;)
men fredags grillade jag moa jonna o matilda för amanda åkte hem, va på osudden o skulle tända ensångsgrill.... himla bra att vi ställde den där det blååste som mest... men johan fixade ny o kom o hjälpte oss ;) så hade vi redan hunnit äta upp ett helt paker med marsmellows(stavning?) så medans matilda o jonna grillade våra hamburgare drog jag o moa o köppte fler masmellows på hemköp;d haha fyy vad mätta vi blev på det ;) sen frog vi en snabb sväng till emma o sen vidare hem :)
och igår till bringades dagen på altanen;d jätte skönt verkligen!! o sen till päronens kompisar o sen vidare ut till amanda! där mao jonnna matilda julia amanda adelina johannes anton o erik var;d haha o självklart blir moa sugen på burn så då dra jag moa anton o erik o köper det ;d haha gottgott!
idag luggit o pressat , måste ju bli brun!! men hur trååkigt som hells! o sen blir det la att dra o grilla med några andra idag :) kulkul :)
min söta lilla kissemisse för sjukt länge sen (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0