fredag om 20 min! me like !

asåå blääää! idag va det fotbollstunering mellan 1 2 och 3 på figy, ganska kul ändå :) va ju ett bra tag sen man spelade en match så va inte taggad först men efter nån minut känndes det hur gött som hellst, fyfan vad man saknat det ändå! måste tatag i att börja igen nu efter vintern! sen drog vi och hade engelska o sen hem satt o slöade mig i soffan med data o tv :) älskar livet när man inte orka dry sig om läxorna! men måste börja med min samhälls inlämning! orka inte o vet inte vad jag ska skriva/jämför så väntar så länge det går (A)
sen drog jag till mission o övade till strålande jul, lite så kul men tiden gick segt ;P sen drog me and my bff o fikade! alltid lika mysigt o högljuddt ! :)))
o nu ligge jag i sängen o lyssnar på gerts värld! me love :)
o älsklingen nanade för ett bra tag sen ;( men men borde la jag med göra men tråkigt..! och inte tillräckligt trött för att sov (A) nää nu ska datan få sova o ladda upp sig ;) likaså jag :)
nattinatti söta små nattugglor! ;)
dont get it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0