förlåt!

hahah asså förlåt men har varit sjuk, eller är sjul, men nu bättre :)
haft skit hög feber sen i söndags eftermiddag så bra slut på lovet.. sen i måndags hade jag nära 40 ved 11 tidon så mamma tvingade mig till vråen o min snabbsänka var åt helvete kan man säga så hade en rijäll infektion i kroppen ;p och vick typ pencilinne mot halsfluss -.- inte kul. o kan fortfarande inte käka pga. min hals som är död o varje gång jag sväljer dör jag o magen o huvudet ont för jag inte äter tror jag. så just gr8.
få se om päronen släpper iväg mig till skolan imån , för känner att jag redan missat alltför mycket... o orka inte ligga o kolla på tv hela tiden!! men min söta kissemisse sjorde mig sälskap hela dagen (A) så blir att krypa ner gämte henne igen ;dd
puss hoppas ni mår bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0