HAHA

drygt med den som failade med brandlarmet idag-.- ahhaha fan rätt åt han-.- kallt som satan ute-.-
först vid typ 9 gick "brandlarmet"men som sakt det var tjuvlarm. o vi va tvugna att gå ut i det härliga vädret... som tur är har man världens bästa bäbbe ! snodde hans jacka, sen fick vi gå in o en stund senare gick Brandlarmet , o brandkåren o skit kom o som tur va hade jag kvar hans jacka(Y) men kalls som sartan ändå -.- sen till sporthallen med hela skolan föar att nån jävel trycktpå brandlarmet o lalllalal fan vad jag frös sen -.-
drygt med den som failade med brandlarmet idag-.- ahhaha fan rätt åt han-.- kallt som satan ute-.- 
först vid typ 9 gick "brandlarmet"men som sakt det var tjuvlarm. o vi va tvugna att gå ut i det härliga vädret... som tur är har man världens bästa bäbbe ! snodde hans jacka, sen va jag så smart o hade på mig den på nästa lektion o senare samma lektion gick Brandlarmet , o brandkåren o skit kom o lala satarn vad kallt det var.. men hade iaf tjockis jacka! så ville rekton att alla vi skulle gå till sporthalle o han babllade på om att han skulle polisanmäla båda händelserna o lalal så nån smart jävel hade startat brandlarmet o vi fick frysa ihjäl ;( så lyckat -.-

men nu funderar jag på att snygga till mig lite o se vad som händer för nu är det äntligen SOPRTLOV!! fy fan vad skööönt! ;d puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0