moa är bäst ;d

hejhej moa den bästa här nu då vahh ;d;d
nu äre så att bäbo är här hos mig och vi har precis gjort våran egna pizza som blev awesome !!! :d riktigt snygg blev den, men vet inte om den är god :o hahahah ;)
idag har jag sovit och kollat på tv för det mesta :) och sen duschade jag och sen stog tess i mitt rum :) ahahh, ikväll vet jag inte va som händer blir nog att vara hemma och willys tror jag för vi ska upp tidigt imorgon redan vid 8 för att jag ska vara ett sånt problem barn och behöver gå till sjukhuset och ta spruta och vara där i typ 2 timmar så jag nt dör ;s sen ska tess ha massage! avis :( och då får jag väll gå på stan typ :)
men ha det bra och ha ett gött lov ;d
puss på livet:)
ojjdåå ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0