igår , idag , vad mer? ;)

mamma väckt mei 11 o sen städade vi bort julpyntet o det, sen var det bara att fortsätta att plugga med "lägenheten" i hemkunskapen, asså man ska inreda en lägenhet för 25.000. och nu är jag NÄSTAN klar ska bara ficka en sak eller så ;p och nu kollar jag på minuten, o ett snabbt inlägg här om dagen som varit seg ;) sen blir det att kolla rush hour 3;d och sen lägga sig i min efterlängtade säng!!!
igår blev sjukt najs, jag jonna o madde gick ner till arken, självklart hade jonna o madde kilklack på sig o det va lite kul ;p tur att man tog uggsen ;p väl nere i arken träffade vi massa gott folk o saknade människor :)
bilder kommer senare för vet inte vart min kamera e just nu? antingen hos madde? eller så i jonnas väska? ;o jaja så kan det vara ;) puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0