;D;D;D

skolan idag har gått väldigt fort faktist?! kommer typ inte ihåg vilka lektioner vi har haft ?! men det var säkert super bra (Y)  ehehe petrus välte mig på golvet mitt i ljushallen så bara låg vi där som nårra idioter ;P för jag kom inte upp, o sen kom en lärare o ba; therese su ligger ju över allt så fort man ser dig så ligger du alltid nån stans.. hahha jag typ dog av skratt ;o
sen bräääänkte basse mig i snöön! typ as blöt -.- men han ska få igen mer sen...
när jag kom hem käkade jag lite o sen klart men "lägenheten" i hemkunskapen typ , ÄNTLIGEN säger jag bara!
nu blir det snart tv o imån. B-DAY ! känns verkligen inte som det asså.. ;) menmen happy på det ;d
bild sen nån helg när vi käkade pizza på bella ;)

Kommentarer
Postat av: maaddde!!

GRATTIIS tessan!!! hoppas du ha en super bra b-day !!! loveU :)<3<3

2011-01-18 @ 20:31:31
URL: http://[email protected]
Postat av: tess

tack så mycket ;d <3<3

2011-01-19 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0