åskade mycketmycket igår o regnade!! mycketmycket!!

var ju lediga idag då för vi fick inte vara i skolan för dom nya 6 orna kom... hahah! så först upp o duscha sen vråen med pappa , biltema? stan o sen hem o där satt petrus o karl o väntade o hade bara gjort i en timma.... hihihi! så blev lite data o sen drog karl till skolan o jag o petrus tväffade o vaxade mopparna!!!!! hihih jobbigaste ever! men men , sen drog jag upp till bäsavän för att hon e sjuk så tyckte hon skulle livasupp! höhöh !! o nu ska jag o jonna ner till ica o köpa godis!!!  för liseberg/gbg imån med 9orna på skolan!! kulkul! LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR mycketmycket!! ;d kan bli busigt värrrrre! men aja nu måste jag draa för jonna tjatar!! puss hej ha det bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0