halmstad! ;d

efter att vi (moa jag jonna)  hade varit med catrin o sara på stan o donken o hittat på lite bus, så drog vi hem till moa o badade!!! o sen kom petrus johannes anton och amanda! o det blev mycket badande!! sen hem o käka, sen drog jag jonna o amanda ut o snaaaaaackade i åbron med redbull o godis!!! mycket mysigt o sen kom marcus edde o kicke o det var najsnajs !

åkte till halmstad idag på morronen med till matilda o hennes family ! ;) gick en sväng på stan med matilda o jonna o köpte faktist en tub topp jag sett innan ;) sen käka o sen luggit o pressat på stranden o kunde inte låta bli att hoppa ner i det sköna havet! men ingen joinade... men men ;) o nu ska jag hoppa in i duchen! sen käka ännuengång! (A) sen få la se vart kvällen bär av här i halmstad! ;) hihihih tror jag är ganska röd med på baksidan... (A) huhihihihihihihi seeeeeeeeeeeeeeeeee yaaaaaaaaaaaaaaaaa människor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0