jaha här är man pigg !

fiifan vad jag är tröttt...... inte mycket sömn inatt då, och upp vid 7 för hade match vid 9.... SÅ INIHÄLVETES arg blev jag med , släppte in ett äckelmål i sista sekundrarna. fiiiifan no aldrig varit så arg på en match, men va nog för jag va riktigt utsövd med... men va typ as pig go taggad o allt o så SISTA sekundrarna ett fucking äckel mål -.-

sen hem o ducha o sen till evy, o var där sen hade jag planer på att ta moppen till madde o träffa sis o moa o madde då, men påväg hem från evy somnade jag totalt i bilen typ o kom på att jag inte orkade dra ut med dom så blev det tv , o nu hamnade jag här... hahha så kan det gå ;)
kännde att jag bara va tvungen , kollade sommar bilder o hittar denna från strandgården från första året vi va där, vill ha sol!!!! HAHAHA hatade bilden innan xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0