kopierat inlägg från amanda! så fint formulerat!

som ni ser så är jag, tessan och madde vakna! solen skiner och himlen är blåå så gött :D igår blev det tacokväll hos madde! men kvällen började hemma hos jonna och therese. där bara flummade vi sönder lite sen stack vi hem till madde och lämnade alla våra saker. efter det åkte vi till hemköp och tessan åh madde köpte dricka. men där träffade vi erik åh kicke. sen gick vi lite på stan och sedan vidare till maddehuuuuus! väl hemma hos madde gjorde vi taco och började kolla på en skräckfilm. men vi hann inte sen så mycket för vi stck till erik åh kicke! då var typ klockan halv 1 eller något;) hehe men aja. hemma hos erik kollade vi på en annan skräckfilm:P haha jag skriver helt kortfattat ;) hah när vi hade kollat klart på filmen hemma hos erik stannade vi en lite stund. erik fick panik och ville att vi skulle åka hem;D men det gjorde vi inte ! vi åkte hem vid typ 3 tror jag ;D hah världens tråkigase inlägg men meeeen!!!

vaknade av att amanda stod typ framför sängen o blev as rädd.. trodde hon låg jämte mig ;o sen vaknade madde o matte o jag madde o amanda fick en fin idee o la oss på altanen o solade, men solen försvann.. o amanda fick en bättre idee när vi låg där o fulade oss med att vi ska till donken o äta frukost! så nu blire det helt nyvakna ;o tur att alla andra människor sover ! pussssssssssssssssss haa en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0