updatering"

nej nu är klockan 14.21 o känns som om jag hunnit med massa idag.. först vaknat o sen data med amanda för som andra såååv! sen solning på maddes altan med madde o amanda , lite mysigt ;) sen data o på med mjukiiiiskläder o upp till älskade donken helt osminkade , förutom jonna som sminkade sig.. o käka frukost där, sen hem o fixa lite o sen äta igen(!) orkade typ inte käka något;p o nu sitter jag här o undrar hur fan jag ska smicka mig ioch med att sminket hamnade hos madde(!) men få la se om jag råkade lämna något puder hemma o mammas mascara (Y) för hade tänkt att träffa min bästaste äälskklings tjej nu som jag inte umgåts med på hela helgen(!) ;( sorgligt det;) men måste träffa henne nu ju ;) få se vad det blir att gör :)
+ att nu har jag laddat kamerna(!) skulle vara duktig o fota när vi lagade tacoo igår hos madde , men märkte att den var helt urladdad.. SMART TJEJ! ;d
kul att man fick sova 1 timme mindre inatt på, hade behövt den timmen... men pigg blir man alltid med burn ändå så ;d nu ska jag bara tjata på jonna att bli klar med så ha det topppppppen ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0