igår blev det att dra ut till davve! vi hittade ju dit till slut så (Y) tyckte det var duktigt! tog la typ 30 min så himla tur att man kan lyssna på FIXFM! min ääälsklinsgkanal överallt annat! ;d o hos davve var det super mysigt med bästa folket! tur att man slapp att få softeargan (stavning? på sig iaf! ;d o sedan drog vi vidare in till juliaa! där det var super mys med! o god klattkaka med något i(A) o sen var det att dra vidarr hem o nana i det regnigs vädret! ;O inte gött alls men funkade ;)
OCH IDAG ÄR DET MORSDAG JU! så grattis mammi, eller vad man säger xd ;d o varit hos måmå o fikat, jordgubbstårta1 shit vad jag älskar det! ;D;D;D jordgubbar är det bästaste!
vill fan  hitta på något kul idag men gissar på att et ända roliga blir att kolla på tv lite senare efter att det inte finns något kul här på datan! för datan har blivit riktig tråkig på senaste så himla dålig uppdate! o kan inte stava märker jag, stavar fel hela tiden -. -så förlåt om det är massa stav fel för palla inte läsa egenom (A) hahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0