heeeeeeeelooooo!! ;O;O;;D;DD;;D;D;D;D;DDDD;DD;;D

vaknade jämmte bästavän idag o vi startade dagen med att äta godis! sen vidare upp till frukostbordet ! o sen ansiktsmask! jätte skönt o tv på det o så åt vi mat med ! o ännu mera tv! sen blev vi sugna på JORDGUBBAR! we love ! så åkte lite morronvaknat o köpte det! o nu har vi precis ätit upp dom med mjölk o socker ! alltid lika gott! brukavar vår sommarnatt mat! ;) hihihi alltid lika gott! o nu duscha moiiiiis o sen ska vi vidare hem till mig o troligen fixxa oss o sen hoppas jag på donken o sen vidare ut till davve i skogen! blir nog awsome!
igår ar med ganska så najjjs! efter skolan drog jag hem o fixxade mig sen träffade ah moa o alla dom andra på LL o sen gick vi upp till vårrocken med nårra o träffade dom andra där ! ; )SUPER BRA :)  o sen tog jag o moa o vaaaaandrade hem genom den mörka skogen typ, as mörkt o läskigt men hem kom vi ju iallafall ! ;) hhaha puss på alla som var med o gjorde det toppen!
+ att agnes sjunger suuuuuper duuuuuuper bra !!!!!!
gaaaaamal bild sen sommras!
tittut ! lika gamal den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0