min dag då jaaa ;)

åhhhh-.- datan stängdes av, allt försvann......
men aja bara att börja om då! så enormt tröttsam dag! ska gå o ägga mig tidigt idag !!! eller träningen slutar ju 8... men skitsamma ;)
skolan har ju haft sina upp och ner gångar idag! som på idrotten... omg vad sjukt förbannad jag var!
hihi men sen va ju jag så snäll o råkade skrämmma ihjäl basse! asså fyfan skrattar ännu åt hans min! aldrig sett han så rädd! ;o aja synd om han(A) men han kitlade ju sönder mig sen så ;) ;( hihihi
aja nu byta om till fotbollen, eller ska man bara dra dit o typ kolla? palla inte träni egentligen (A) aja fåse, men måste iaf köpa godis! så otroligt gdis sugen asså dör! pusssss hoppas alla har det fantastiskt!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0