21maj 2011..............

studiedaaag idag då! kollat tv o inte gjort något speciellt alls! men borde ha pluggat iställllet!!! haha o sen drog jag o sis min upp till donkan o sen träning men var ju lat så kollade bara en stund sen hem o äta pizza (A) hihih inte alls tokkis dag :) men aja nu ska jag nog göra något med mitt liv... eller fof sita kvar vid datan.....
justdet! livrädd! han den dära gubben snackar om att jorden går under 21maj 2011, skojjar inte fan livrädd för att den ska det nu med.. men visst finns många datum genomtiderna det skulle hända, men han e ju helt serri o typ sätter upp reklamblad över hela USA eller vart det var, så tänk om det är så... ;s såååå få la hoppas på det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0