hahha kännde för en fin bild!! ;d *suck!*

bra samhälls lektion!  har vår mentor och det första han säger: hörded att ni hade fåt tillbaka era historia prov? hela klassen går i gång så in i helvete!! skolan dödar mig så jävla död + sjuk i huvudet, hatar histora vissa hade verkligen ppluggat o få E ?! whata fuck?! hur jävla mycket ska man skriva ?? har du gett 5 ex på en sak vill hon ha 200000 exempel eller?! vafan irriterande upp till max! asså hatar verkligen histori!!! nä nu ska jag sluta babbla om äckel skiten!! åhh ont i magen! reddbull e verkligen inte bra för magen! ;( o sen hade inte min uppsatts i svenskan skickats in heller o helvetet vill inte skrivas ut heller men tillslut gick hhelvetet att skickas!! efter 1000 år!
nää herrå nu orka inte min mage lev amer så ska ge mig in e klassens diskution med! hahah kommer verkligen sluta i kaoz! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0