vare inte igår/idag fb skulle bli hackat o ner lagt eller va det heter?? ;d

jaaaaa lagom trött nu efter en underbart trevlig kväll med alla söötingar hos amanda!!
p
jaaa denna bilden ligger ute på fb så kopierade ba över den orka inte lägga in alla andra bildet ännu! e typ 1000000 bilder från ikv! haha sjukt najs iaf va typ halv maskerad? ;p jag o jonna såg iaf lika dana ut i sminket iaf ;p heheh rätt kul att måla det men man blev totalt stel i ansiktet! hehhe.
asså sjukast hur mycket jag hostar nu för tiden! känns som om inälvorna e påväg upp! så se upp så jag inte hosta ut dom på er!! ;) nää man ska nog försöka sova nu ska ju upp rätt tidigt imån så! (Y) kill me hardly!
men kommer sluta med att jag ligger o smsa o fb på mobilen istället kommer vara helt död imån! heheh pinsamt hade det varit ! (A) nää men gooooooodnatt nu alla som sitter o läser denna meningen nu! hihih puss!
;*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0