BÖG

asså sovit över 12 timmar i natt e ju aldrig fel!! haha men lika trött för det!! o sen gjorde moa mat o nu ligger vi sängen igen!! hon spelar nått spel på min mobil som e tråkit! nått där man plockar hår på en tjej o så måste man dra lagom hårt?? aja sjukt tråkigt så tänkte slänga in ett inlägg istället! ;)
.
men ska nog snart börja dra mig hemmåt när det ändå inte regnar o baka för jonna sa att vi skulle det?? ;p gott! :)
hur gött somhellst med studie dag idag! så måste la plugga ed.. hah men det skulle jag behövt vilket som!! ska öra klart samhällskunskapen i grupparbetet för inte skrivit klart mitt ännu.. o sen blir det att pluggain massa spanska glosor, tyo bara 48 st, o sen engelsa glosor , bra med två olika språk glosor till samma dag...!!
som sagt har adrig påstått att lärare är smart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0