hihihi godmorron!! :)

sitter o vänta på att dra upp till sjukan nu.. börjar bli nervööös!!
ingenaning om hur dom kommer göra!! o vill inte veta det förens everfåt heller!! tänk vad äckligt att nån ska skära i magen !! vill inte ha massa ärr helle... vad har jag för val... inga!! haha eller jo, ha kvar gallan o ha skit ont, eller ta bort den nu..!! haha pallar inte , men jag slipper ju skolan iaf ! lite glad för det!! :) omg.. mamma tycker jag ska lämna mobil o data hemma.. nej tack mobilen SKA iaf med !! (A) nä nu ka jag torka håret o sen lägga mig o vila! :) ha det bäst! och slänger upp ett inlägg senare när det är klart men det vet jag inte när jag orkar heller!! haha märker vi :))))
i fredags!! :)  så det ska vara där killarna hör hemma!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0