lördags kväll!! :)

yääe söndag idag..! idag blir det pluggpluggpluggplugg och ännu mera plugg... har ungefär 20 engelska glosor, 50 spanska glosor och samhälls grupparbetet till imån...! vilket liv! kollar tv men ska nog stänga av den nu? o gå o hämta en glass o börja med samhällen o sedan skicka iväg det till jakob :)) ohh jag vill inbte plugggga! panik på skolan!
.
.
.

just det , hade e trevlig dag igår fasten att et va lite kaoz:) kvällen började med att amanda o johannes kom ht o vi cyklade ner o mötte armin o sen drog jag jonna amanda o armin till emir! sen vidare till en annan som bodde andra sidan man kunde komma i vmo..!! jobbigt att cykla! men amanda o jag turades om! sen när vi kom dit hann vi vara där en stund när vi hade tröttnat på det så va jag o jahannes på väg att dra hem, men då skulle alla till gb som bor i amerika området o det va ju ändå påvägen hem, tappade bort alla mina vänner för dom cyklade iväg ;p så tog sälle med nån o det va la trevligt :) väl hos gb var vi ganska trötta så jag jonna o johannes drog hem till oss, o se drog johannes hem o jg va helt trött men la mig o kollade på en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0