aa dålig bloggning men min dag o gårdagen!! :) läs om du har tid :)

yääe faktist gort lääxan idag för första gången sen sommarlovet ! (Y) hihih glaaaaad för det ;d  min kisse misse älskar nog mig.. älskar att hålla henne uppochner(A) hon klagar iaf inte,,? ;) skit sööt! nä har verkligen skit tråkigt o ont i huvudet vill att det ska gå över totalt! as jobbigt! -.-
åhh idag va det skit äcklig mat i skolan! tror jag iaf, jag jakob o madde drog till älskade san marino istället o käkade pizza!! SÅ JÄVLA GOTT! ;D älskar deras pizzor!
o imån e det tillomed fredg vart fan tog veckan vägen? det e sjut!! men skolan har börjat bli så otroligt seg!! pallar inte med skiten mer men har la inte så mycket val??
.
o igår träffade jag saknade vedran! skit trevlig pratstund med massa skratt o skojj! saknar den människan redan! :))  snällast människan jag träffat nånsin! o roligaste man kan tänka sig :)
sen när man kom till mammas jobb så härlig migrän!! älskar det verkligen så mycket så va bara att dra hem o sova i några timmar o sen upp o kollaa tv o äta lite :)
rock n roll töntar!! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0