bra dag..

luggit i sängen mestadels av dagen, inte orkat eller haft lust till att göra något som hellst!!vädretär visst as fint ute!! men sängen låter bättre för mig änd!! men ska nog duscha nu o sen klä på mig, frågan e bara d för nått?? o frecha till mig med smink (A) aldrig fel ;) kan ju passa på att sägaatt jag varit duktig idag o läst ur boken Dö Och Låta Leva, om måste läsas iom svenskan i skolan, men den e faktist riktigt bra!! så klagar inte, o den går typ inte att sluta läsa.. men snart e det lut o e nyfiken å slutet(a) kul att man skiter i dom andra läxorna istället (a)men aja tänk o läst frivilligt en lördag..!! hihi :) duktig tjej, men nu blir det duschen för min del!! 
två bilder som togs nån dag innan skoltime  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0