facebook e urtrååkigt!

precis tagit en eyez eller vad fan den heter -.- o ska snart försöka att sova för att sedan vakna o tagga skolfoto imån.. pallar verkligen inte vaa med " vill inte fassna på nån jävla bild!! o ingen aning istortsätt vad jag ska ha på mig.. eller hur jag ska ha håret.. mysisbyxor o knullrufs tycker jag att vi kör på!! yääe  hade varit rinast så!! ;) nä men redigt trötte nu men ändå väldigt pigg!!! men tänk vad skönt det hade varit att ha någon att ligga o dela sina tankar med nu om kvällen! saknar det (L) men nu ska jag sätta på fade into darkness o sedan stänga ner detta o lyssna vidare på rix fm!!! underbar låt säger jag bara!!
godnatt alla nattugglor :)
orka inte  fixa med sladden nu så inga bilder idag helle! ledsen men lev med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0