fml

huvudet totalt tunt, näääsan helt täppt humöret i botten o fråga inte varför för ingen jävla aning! o massa plugg känns det som men inte orkat eller brytt mig om det just nu, o just det FML kom på att jag ha enjävla massa spanska läxa till imån..? okej pallar verkligen inte, kan man inte bara hoppa av sapnska helvetet redan i ettan? eller varför börjat med det ens? räcker det inte att kunna svenska och engelska? jo tack för mig gör det det ! ohhhh pallar inte ! hoppas vädret e bättre imån med för hur blåsigt som hellst o regnigt, kul när man ska cykla hem! nej. tur att mamma körde mig till skolan imorse! *lite glad iaf* hihi
men aja vill typ göra varm choklad o kolla om det e nått bra på tv nu, men då kollar säkert pappa på nyheterna eller nått sånt urtråkigt pogram, aja ska la se om det finns nått o göra åt saken!!
helvetes långt inälgg som e negativt !! aja inte mitt problm jag tänker inte läsa det igen så! frivillit att du själv läste det med så skyll inte på dig! omg palla tänka för sig själv...-.- pallar inte skolan imån heller helt seriöst kan man nte bara få ta lov nu?! hade behövts!! JÄVLA SKIT VÄDER gör allt negativt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0