tänk om man vore en apa..?? :)

okej, helvetes skit!!! asså borde sitta o plugga nu... kan inte dom jävla engelska glosorna denna gången heller, o inte kan jag stänga av data heletet heller, eller den sartans tv hur dåligt pogramet än e!! o nu laddar datan snart ur med.... FML säger jag bara½!!!!!! + att det bara är måndag idag, en hel jävla vvecka framför mig med skola plugg skola plugg osv. orkar jag inte med !! vet inte vad jag ska göra, inte stänga av datan iaf!! ;) hihi vill ut o gå en sväng , o köööpa godis ;d ska tjata på mamma (A) hihi
vene vad jag gjort i skolan idag!! inte hängt med på lektionerna iaf!!! ops... (Y) åt lunch i skolan ed mi syster iaf!! det är v'äldigt vanligt kan jag lova!! men men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0