dååååååååååååpp

Fråga mig inte! Nä men pluggat lite grann på inlämningen som skulle varit inne idag men inte klar.. Men det började ju åska med.. Heheh bortförklaring men ändå inget batteri i datan så what ever! Va sugen på springa innan med nä nu är jag för lat! Hehe :) dagen i skolan har la varit som alltid? Tyckte ba lite synd om lilla sara som mådde illa :( men krya på dig stumpan! :)
åh vad jag önskar att jag va vältränad och snygg kropp och sommar o brun! Men hehe gör ju inte så mycket åt det så få la skylla mig själv! Måste få inspiration!! men hur... ;/ blää
men nu ska vi inte deppa för det! Tänkte säga att vädret är ju iaf fint men insåg att så vart det ju inte nä! :p
Bara jag som tycker att det är snyggt med killar som har navelpiercing?? Iaf när dom är vältränade och snygga magmuskler..:d
Men men knasig som jag är så ;)
men kolla bara lixxom!! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0