öh var det här man skulle skriva nått? nää!

yääe.. hade bestämt mig för att verkligen plugga nu när jag kom hem, satte mig med plugget, framför tvn, ja men resten säger sig själv. och i måndags fick jag för mig att börja äta nyggigt och börja träna, åt nyss en hel popcorn påse. behöver nån som tjata på mig, som jag inte blir arg på, jonna har försökt men skrker bara tbx till henne..
nu ska jag försöka plugga igen efter att bara ha klagat på hur duktig jag är.. ha ha!
trött dessutom men måste börja röra på mig nu så jag inte växer fast i soffan!
tänk vad kul och bara sticka från värnamo och se vart man hamnar och börja om där? skulle då inte sagt nej om jag fick chansen!! (A) väldigt många nya möjligheter och roligt som fan!
haha dom är ju bara alldeles för söta! och sant med ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0