Bara för jag har haft bästa helgen!

Underbar fredag! Statar dock med np i matte och ja hej vad det gick åt helvete!!:)
Men senså blev det sköjj med bästavän! Haha ja bästa kvällen jag haft på länge! God mat med godaste efterrätten! Haha och sånt!!:) sen iväg till pulkabacken med Petrus. Massa snö och ja även grädde hade jag i ansiktet!!! :)
Sen kom en lite fyllekaja och hälsade på haha ja ett och annat skratt:) väldigt bra dag och kväll kan man lova!! Haha :))
Lördagen vakna upp jämte en glad skit konstigt nog;) chillade hela dagen framför tv och sängen massa snack:) sen kom lite gäster hit och mys! Sen även lite knasigt vänner!!;) blev inte så sent och idag har vi bara suttit och degat igen och sen pluggade jag och massa mobil spel:)))) fett kul!!:) skippade fotbollsträningen Idag igen... Hehe lat..
Låg precis och pratade med min lilla skit som jag älskar!!:) och nu Dexter (a) (L) puss godnatt!!:)
Skulle självklart upp igår med funkade som vanligt icke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0