love day

Vaknade ganska pigg idag jämte hjärtat, en stund senare vaknar även han upp med ett stort leende! Det finaste som finns!!:) sen fixade jag mig och vi drog te han och firade hans sis sen julbord med dom och det va väldigt väldigt mysigt! riktigt kul och trevligt :)) och sen träffade vi lite folk och sen hem hit och för ett tag sen trog han och nu nans han hoppas jag gott som fan!!:) och jag o sis kollar på beck med missan och sen ska jag troligen kolla ett avsnitt av Dexter få la se kommer bli sent med aja man lever för dagen!!;))
haha igår blev det grymt fett mysigt! Vi va ett härligt gäng här och spelade monopol! Aa roligt kan jag säga att det va och det sammanfattat hela kvällen! 4,5 timmar :d så vid 1 la vi oss och låg o snackade lite och sen somnade vi hand i hand:) puss hej! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0