hihihi let's go

hemma efter skolan, fika med bästa vän och en runda på stan :)
nu har jag planer på att.. packa..?? eller inte men inget val så lika bra att bara sätta igång så man blir klar nån jävl gång! blir att dra till åre imån på morgonen med mass goa människor :) känner att jag kommer vara uppe inatt o sova hela bussresan istället.. hehhe förlåt simon känner att jag kommer vara jätte social mot dig! ;*
hade blää historia idag.. sen hur bra det än känns så vill denna jävla lärare ha knasiga svar som inte alls stämmer överens med mitt huvud.. så bara att hoppas tt man skrev så konstigt som möjligt (A) men nä nu skiter jag i skolan ett par dagar o ska bara ha det så in i helvetes gött!! :)
sett ut som en luffare idag känner jag! sååååååå skönt att gå o sminkad även om man ser ut som en idiot! men what ever är ju en idiot så! :) få l se vad som händer ikv då men alltid något :)
hoppas alla kommer att ha ett toppen lov med massa skidåkning o massa med brutna ben.. hehhe tro man e elak (A) nä men puss puss ha det gööööet! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0