hosta tills jag spyr snart!! ;s

ååååh vad glad man blir när ens inläg försvinner för äckel datan stängdes av -.- sitter o kollar på tv med sötis missan o lynnanr på jonna när hon berättar hur mycket hon tycker att jag är osocial, men vad fan ska jag säga te henne...? ingenting! ;d kollar just nu på den hemliga miljonären! men så himla kul att man skrev hälften av spanskan idag.. nää justdet gjorde inte ens det så hej stärkt fucking F!!!! älskar mitt liv just nu! ;( o biologi provet la inte heller att gå mycket bättre, för trött för att ens orka plugga! oj nu tar hon upp igen att jag är såååååååå himla osocial! asså ännuroligare att skita i henne o bara kolla på henne! lve life! ;d nä börjar få ont i halsen nu med så (Y) hestra imån med jonna cattis o amanda ! skratta eller gråta... ? gråta! nä men omg orka inte skriva mer!!!!!! -.- hahha stick! dagen idag gick fort! störda vänner jag har! skit från nån lärare jag aldrig sett innan bara för basse o kenny inte kan hålla käften! för snälla är ni ibland ändå! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0