Min tisdag som sagt

Igår vet jag inte vad som hände med dagen men det försvann iaf! Men först på morgonen upp o gör gaskoskopi, köra ner en jävla slang i halsen ner i magen så jävla ont och jobbigt! Skulle aldrig i hela mitt liv göra det en enda gång till! Opereras hellre en gång till för då är man iaf sövd! Och man har inte ont förens efteråt när man vaknar!
Sen hem o fixa till mig sen frukost på donken är aldrig fel! :) sen vare skolan som väntade, undra vad man ens gjorde där?? Lärde mig iaf inte och va på dåligt humör endå så! Sen drog vi till måmå och åt och gottade oss :) sedan vidare till moster som fyllde år:) mycket trevlig! Sen hem o bara lägga sig i sängen o må gött:) så inget plugg den dagen vilket jag är glad för! Men tig igen det idag anyway!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0