Ett riktigt jävla as!

Saknar mina älskade vänner!
Vill tillbaka i alla dessa gamla minnen som varit så underbara! Saknar slutet av 9an med de underbara klass kompisarna jag va med! Väldigt mycket Andreas Filip Petrus o Kenny!!
Ni va bästa klasskompisarna man kunde ha ska ni veta och vill ha tillbaka den tiden! roligare kan man inte ha! :) vill tillbaka till apla! allt va så naturligt på nått sätt :)
nä nu ska vi se framåt! Allt har sina för och nackdelar här i livet! :) aldrig varit gladare som nu, har världens världens finaste bästaste underbaraste bästaste vän som jag känt sjukaste länge! Finns ingen bättre tjej kan jag lova! Love yaa Moa! Jag har världens mest underbaraste pojkvän som inte ens går att beskriva hur bäst han är! :) älskar dig plutten! :) sen har jag min älskade bäbbe oxå! Min underbara bästa vän och vi har haft våra upp och ner gångar, men nu är jag verkligen glad som har dig att prata med igen, har känt mig helt tom och det har märkts på mig.. Men nu är mitt liv på topp och det finns inga planer på att falla och jag älskar er tre över allt annat ! :d
Och mina två sötisar till klasskompisar nu! Ni är bra sköna oxå och jag älskar er två skitsaker Madde o sara! Ni vet hur man gör att skoldagarna bara flyger fram utan problem! Haha sötisar o det vet ni om! :) pusss!! :d (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0