hos matilda!

precis ätit! :)
var på vråen innan, sen blev det att träffa moa skulle ju träffa henne på stan vid 2.... men aa skit bra att man hängde med mamma o fick henne sen att köra upp till donkan (A) sen vid 4... hehehe träffade moa! :) o sen drog vi o fikade! mumsigt! :) sen hamnade vi i piecingstudion med moas morsa o moa o hon gjorde nått jag redan glömt vad det hette. heheh men typ en stav genom örat! SKIT KUL ! jag typ stressar sönder o e skit nervös för hennes skull o hon ba nej det kommer inte kännas herre gud! HAHAHAHAHAH jo men tjena! henns min! jag DÖR! o hon va inte långt ifrån att lipa! hahahahha hon va chockad! (A) sen drog vi till henne o chillade läget! :) sen kom johan o så åkte vi runt lite dit han skulle o sen körde han upp mig matilda där rästen av familjen var :) så nu sitter vi här o e sjukt mätta! :) :***
eeeehhhh längsta, ointressantaste inlägget man nånstin läst! o ingen som fattar men what ever inte mitt problem precis? ;)
mihihihi nu ska matilda hjälpa mig med disignen med, heheh ba för jag inte har nån aning om hur fan man gör så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0