Kaos Dag

Check! Jaa madde du fattar ju!
Två bra irriterade tjejer!
På första lektionen hade nån varit inne på min fb o skrivit massa logg inlägg.. Orkar verkligen inte med att nån omogen jävel ska logga in på min fb ba för han kan lösenordet.. För tydligen kunde han det. Och skriver massa shit.. Och vågar inte stå för det! Omogen idiot. Få la se om du nekar eller erkänner.. Sen efter jag o Madde varit lite hos johan för fixa lite så när vi kom tbx till skolan är det nån annan brud som säger till Jonna att jag stod ute o lipade med Madde..? Asså blind eller ? Vad jag vet så skrattade vi ihjäl oss o va en bit frånvarandra.. O då ringer jonna o fråga vad som hänt? Hallå???? O sen fick hon inte säga vem som hade påpekat det.. Asså get a life båda! Stå för vad fan du gör/säger! Annars håll käften! Blir verkligen sur på sån shit! så två bra sura men jävligt skrattiga tjejer trotsallt med bra mycket energi! Hahah :) snart blir det mat o sen till Elina o plugget gick åt helvete så ta det problemet imån när provet kommer ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0