måste in på dream zoo innan jag börjar plugga igen..

Alldelles för lat för att skriva om i helgen! Men hade det verkligen sjukt bra! Hela helgen har bestått av Goa människor! Sen på söndagen drog jag upp till Moa för lite myspys! Slutade med att vi drog till Willys o köpte godis o 1 kg vindruvor!! :) mums mums aldrig helt fel! :)
Sen i måndags skulle jag plugga men slutade med att jag o Madde hamnade i brors lägenhet o fulade runt som fan! Mycket snack och lite verkstad eller vad e det man säger ;) skit kul iaf!! Hehe :)
Pluggat en hel timme typ nu!?!? Hur uttråkad som hellst!!! Vill inte se ett fucking spanskt ord till.. Synd ba att man har prov imån i 2 kapitel.. Ingen jävla aning vad det handlar om eller så.. Ta kort med mobilen eh aa! Men sen biologi prov på torsdag med o läst typ 10/20 sidor o lära sig allt om det med.. Lycka till. Men nu back to spanskan.. Pang i huvudet känner jag! :s
Jesper o deras enormt söta vovve!
Moa, lösbajs i mun..? :s
Vindruvor!? :d fast Moa vad gör du...?!
Men Johanna då vad ska detta föreställa..?? :s
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0