Va aldrig för många i samma säng!

Jaaa men Moa Jonna o Simon fattar ju vad jag menar.. ;) hehe :)
Precis bäddat ner mig i dubbel soffan ensam nu.. För sängen står i garaget vad jag vet! (a) slår på en film och tänt lite ljus på rummet, aldrig fel säger jag bara! :)
Igår kom Moa o Simon så kollade film o myste :) aldrig fel det heller! ;) men fyyy vad tidig upp gång det blev... bläää men låg o drog oss i sängen så gjorde la inte så mycket:) sen har vi 4 bara luggit o dragit oss i soffan hela långa dagen.. Fast det har jag inget emot ! :)
Underbar kväll natt och dag med bästaste vän och pojkvännen min! :) och syster min med då men aja ;) älskar er! :)
men nu ska jag bara lata mig och kolla filmen :) :* på er underbaraste saker! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0