chilling

jag ska vill ta och göra något helgalet! 
 
- släpp allt och känn hur vi lättar, finns inget som kan fuckar det jag känner just nu, för ikv så är vi hjältat, staden är vår, vi gör saker som man inte får, tsm kan vi gå mot rött..
 
underbar textrad..! hela låten är grym! 
 
joo en till grym låt, ai se eu te pego på svenska, om jag fångar dig. asså hej då den är fan as bra! inte tjejen som sjunger den då men texten dårrå! och killen haha,
 
regnade hela dagen i stort sett idag så ite kul att behövt jobba ute idag, kallt blött och tråkigt!
usch ingn energi alls ikväll, inte gjort ett skit sen jag kom hom mer än duschat, film och musik.. och nu luta det åt musik och nana! godnatt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0