Älskling nööööjd?:*

Jaaaa jipppie ett inlägg made by the best girl in tha house! ;*
sitter nu framför tvn efter att ha gjort kladdkaka med grädde och jordgubbar ;d valborg var bäst och chill fixade mig lite snabbt på kvällen med sötisen och sen drog vi och mamma o pappa till Kjell och Gördis och åt och snackade :) sen drog vi till stan och mötte upp fellan och Madde och så kolla vi där på det som hände och träffade massa folk:) sen lite senare drog vi 4 vidare till madde och chillade sen drog jag och Simon till han och somnade typ under filmen(A)
hihih sen en chill dag med älsklingen:) klagar då inte! :)
Och idag tillbaka i skolan, alltid lika trevligt att träffa sötnosarna:)
Och så grymt härligt väder! Helt sjukt!! Låg och solade lite efter jag kommit hem efter att ha snackat med sara och fellan :)
Få la se om jag lyckad få med mamma eller pappa på en övningskörnings runda :))hihih puss :)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0