Bättre och inte fortsätta läsa!

Ont i magen. Check
ont i huvudet. Check
Spyr snart. Check
Stressig dag måndag, tisdag, onsdag. Check
tror förklaringen till de tre översta sakerna kom i den nedresta..
Saker går hand i hand sägs det.. Check
Saknar min älskling. Check
Saknar min bästa vän. Check
Sova. Not check at all
Ont i ögonen. Check
Alltså kort sagt, skit!

Men snäll pappa, kommer till hans jobb o klagar på att jag är hungrig, slutar på donken och en after eight paket.. Ha ha here I come beach 2012 !
Synd nog bryr jag mig inte för ärren för stör redan magen så vafan!
Går inte ladda upp den fina bilden på maten så hoppas ni kollar den vackra bilden på instagram! Tesssvensson!! :()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0