Hejhej hejdå hejdå!

jaha med kul man kan ha!
Vi har då haft långhelg så dagarna är ju lagom knas men tror det är söndag iaf?
onsdagen spenderades med fina sara och felicia :) och lite annat folk :)
Torsdagen va jag i jkpg och körde med pappa dit så kul kul. Inhandlade ett par skor och mamma älskade ju dom iaf.. Aa eller inte :d. Vi va oxå och hälsade på Moa som ligger på ryhov :( sen fira min lilla älskling som aldrig kommer bli stor! :) och sen kollade vi på hockeyn och fredagen va med älsklingen och fulade oss mestadels :) och lördagen hamnade vi i jkpg igen men denna gången med älsklingen och kollade på the lucky one, även sara kom:)) och jag och simon va och hälsade på Moa gumman oxå:) så möös och filmen va as bra :)
Och idag har jag la bara chillar igenom dagen och nu sitter jag i soffan och är tvingad till kolla på hockey.. Vem är så elak och tvinga mig till det:(
Hoppas personen har dåligt samvete nu... Eller inte :d puss! :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0