Morsdag!

Härligt väder idag! Så plugg på altanen lite gran och bättra på brännan, vilket va lite! Sen upp till måmå och fika fika! Alltid massa kakor och som pricken på i:et kommer jordgubbstårtan! Alltid lika gott! Sen hem och plugga lite till.. Inte mycket gjort, helvetes jävla iphone som förstör! Och sen upp till donken med mamma o sis o köper glass, och mamma är alltid lika snäll och gav mig pengar lite random utan förklaring? Jaja allt behöver ju inte ha någon förklaring! :))
Och igår va det grill möös med vänner och pojkvänner! och kollade på sång saken, kan bara säga att jag ÄKSKAR RYSSLAND OCH TURKIET hahaha jävligt mycket kärlek till dom! Och ännu mer kärlek till min kille!! :)
och nej inga bilder tagna för min mobil är full på minne och orka inte radera så straffet blir att det inte blir bilder :( måste fixas!! ;* puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0