Nattinatti!

Efter en kul dag säger jag nu godnatt :) släpade mig upp från sängen vid halv 11 till soffan då jag endast röt mig där ifrån ett få tal gånger då jag va tvungen att kissa eller gå till köket för att tvinga ner mat och nu tillbaka i sängen.. Kul fredag? Hade hellre gått till skolan då träffar man iaf sina underbara vänner! Fast ni är underbara som ringer ändå! Så puss på sara som ringer och väcker mig för att ha nått annat att göra än bara vara snygg och bäbbe bara för att :)
Så nu ska jag nana och hoppas på att vara spik frisk! då kanske planerna blir av som skulle bli ikv eller vad säger du sara??
Och nått som gjorde mig gladast i världen! Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0