Lugnt och skönt!

Sitter nu och har precis ätit en macka lugnt och stilla! Ingen stress över huvudtaget, så himla skönt att vara hemma själv på morgonen, tyvärr har jag bara en kort sovmorgon på onsdagar, men aaja!
Igår blev det skolan, snabbt hos Måmå och sen hem och skriva klart engelska saken! Men väl klar med den så tog jag det bara allmänt lugnt och sen stressade jag Moa för vi skulle fika och hon va seg! Sen skrev skiten att hon åker nu och jaaa men hej tro jag va klar då eller:o nej! Eller mer min bror var ej klar! Haha. Sen vare en god fika snackis! Och ett tag senare kom saran och pillan förbi:)) även min älskling kom en stund och sen åkte vi hem och satt och åt och jag kollade på när han pluggade! Känns så skönt att få glo på någon som pluggar! Hihi puss! Jaa sen låg vi la mest och snackade tills klockan blev alldeles för mycket! Min lilla älskling är allt för underbar!
Aa nu ska jag iaf fixa mig :) good to be fräsch! Haha aa fråga mig inte!:,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0