Mys dag igår

Gårdagen blev inte som tänkt! Bra igår med sämmre idag haha!
Hade planer på att plugga hela dagen, men som sagt när jag va Påväg hem strandade jag och snackade med saran och Michelle så blev jag med tvingad på fika med dom Danne och Moa:) mycket mysigt! Sen drog jag och Moa på andra äventyr och tillslut satt vi på ss och käkade pommes haha sen va vi i mk och ja barn är allt för roliga om man säger så! Kul kul :) och slutade på donken med underbara vänner och pojkvän :) hemma för sen för att ens tänka på att plugga och en söt pojkvän med mig hem oxå så nej till plugg och ja till mys!:)
Och det finns inget mer underbart än att vakna upp jämte värdens finaste underbaraste snyggaste perfektaste pojkvän och veta att det va två månader sen han gjorde mig till den lyckligaste tjejen! Puss älskar dig!:)
nu blir det käk med bästa vän! Om hon kommer idag vill säga.. Sega jävel:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0