onsdag!:)

något som alltid kan göra min dag och bara en betydelsefull person lyckas med som man inte träffat på länge bästavän. precis när man ska gå och kramar den och ska släppa kramar den ännu hårdare! Glädjen bara sprids och man blir ännu gladare! Bäbbe en man inte träffar ofta längre men alltid bästavän för mig!

Dagen kunde inte börja bättre en idag, två trötta sötnötar som har sovmorgon!! Älskar att få vakna upp jämte min älskling!! speciellt när vi inte behöver stressa :) och två lektionen i skolan och nu hemma och käkar :) känner mig duktig som gick hem idag :d en början iaf:) måste börja träna nu och sluta med allt onyttigt godis!:( nu blir det Dexter :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0