pooofpooof

denna bilden finns på många ställen och innan har jag faktiskt inte tänk så mycket på den, men för någon dag sen kollade jag på den och tänkte på en speciell person i mitt liv, han har inte funnits överdrivet länge men ett tag, och under den tiden från att han var en främling till nu med massa skit emellan så kom jag tänka på att allt som har hänt och att vi kom så nära varandra, kommer jag aldrig någonsin behöva använda bilden ovan, och det är jag sjukt glad för! och det jag ville säga är att jag ångrar inte att jag/vi tog denna chansen! :) precis bakat goda pepparkakor! äntligen säger jag bara! skulle egentligen gjort det i går när mamma kom hem med det men då kollade jag och moa runt lite på resor, hittade inte direkt något men en bit påvägen! sen vet jag inte ifall det är speciellt bra att bara åka två tjejer till ett främmande ställa, och ifall något händer :P sen kom min söta lillskit som jag saknat sjukt! alltid underbart att somna och vakna jämte honom och för en gångs skull fick jag ligga kvar och han skynda upp! men hade hellre haft kvar honom i sängen hela dagen! :) jaha nu ska jag antingen äta något eller kolla om vi har glass hemma, eller kanske till och med både och för att vara duktig liten kicka! :)
härlig bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0