Slut på höstlov!

lovet är nu slut och studiedagen är förbrukad.. Idag tillbringades dagen med att vakna upp jämte en knas som ligger och kramar mig och säger usch jag skulle kunna sova 2 timmar till! jag tyckte det lät väldigt bra tills jag frågade vad klocka va haha aldrig att vi lyckats sova till 12 innan.. Men aja varför inte:) sen drog vi direkt till Mange som har varit så illa tvungen att umgås med oss två idag!:) alltid lika roligt med mina två knäppisar!:)
lite konstigt att somna själv ikv med men det ska la gå:) gårdagen va rolig men fail;) Moa kom hit och va med mig och danne och sen kom även Mange och hälsade på:) våra planer va att vi skulle dra till ett så kallat spökhus och skrämma några kompisar men va visst fler som hade den idén så var 2 timmars plan gick åt helvete haha men kul hade vi ändå!!:) sen kväll med härligt folk:)
Nä nu är jag "trött" så ska försöka nana skönt och förhoppningsvis drömma något positivt eller inte drömma alls!! För senaste två nätterna har då inte varit roliga drömmar.. Hatar sånt:(
Puss på er som jag älskar!!
Just det! Kollade klart Harry Potter filmen idag!! haha äntligen, och det tog hela lovet!!;) vi är duktiga små skitungar vi!:)
Puss godnatt!:) och sen söt bild bara för jag älskar dig!!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0