ticktack ticktack

läste igenom dom jävla äckel filosoferna nu för att inte somna :) vill veta att min älskling kommit hem utan att något hänt sen ska jag träffa på john blund ett par timmar innan provet imån.. Hej vad jag är skoltrött och skiter fullständigt i plugget! Men har iaf läst igenom häftet så nöjd denna gången.. :) min lampa lyser fof! Inte varit släkt på ett bra tag över två månader! hihih töntigt med finns en tanke bakom(a) och har tröttnat på alla spelen på mobilen utom restutant eller vad fan det heter, orkar inte kolla! :) så vet inte vad jag ska göra nu när jag bloggat klart! Gosar med min sötis tröja och det luktar underbart, luktar han på långväg och finns inget mer underbart än den lukten! Inte ens godis, och jag älskar verkligen godis sjukt mycket! Haha jaja nu bara skriver jag för att jag inte ha nått annat för mig.. Puss godnatt!!:) nej texten på bilden har absolut inget med något att göra:* har en älskling som istället lägger på mig täcket! (ibland) ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0